fredag 9. oktober 2009

Endelig fridag igjen!De siste par ukene har gått veldig fort!!Føles som om jeg har mer fridager enn jeg jobber selv om jeg har to faste dager i uken. Det er veldig deilig å ha det slik for selv om vi kanskje ikke jobber mer en 6-7 timer for dagen så blir man sinnsykt sliten av å være på paviljongen. Det er et støynivå der som er øredøvende, spesielt i restauranten. Jeg har blitt vant til det, men i kombinasjon med trykkende varme så blir man sliten på slutten av dagen. Da er det veldig deilig å ha to fridager å se frem til!Forrige helg når jeg hadde fri var vi en gjeng som reiste til Clearwater beach som ligger på vestkysten ved Mexicogulfen. Der var det veldig fint!Meg og Heidi kjørte vannscooter og fikk se delfiner ute i det fri, de hoppet forran oss- knappe 4-5 meter fra oss!Det var helt sykt morro å se, begge to skalv når vi såg de!:) Morro å prøve nye ting og samtidig få en slik opplevelse!Dagen etter var meg og Heidi og padlet kajakk på Mickeys retreat. De har et lite vann man kan padle rundt på, det var ikke det mest spennende, men greitt å gjøre som en avveksling.

I dag skal jeg først trene, så på Disney University for å høre om de har noen klasser jeg kan ta. Jeg savner å bruke hodet så jeg tenkte å se om det er noen klasser som er interessante. Har hørt at det går an å ta vinklasser her og det hadde vært midt i blinken!Vi får se hva de sier, det må gå opp med arbeidsplanen min også. Ellers skal jeg til frisøren og klippe meg, håret vokser sykt fort og det er som å gå med ull lue på hodet. Senere i dag skal vi til EPCOT og se på Food & Wine festivalen som er en stor internasjonal festival. Det er små boder i hele parken hvor man kan smake mat og vin fra alle verdens hjørner.

Ellers planlegger vi å hoppe i fallskjerm nå i nærmeste fremtid. Jeg stemmer for verdens høyeste som er på 18 000 fot, men vi får se om det er flere som er med. Jeg regner med at dette er noe man ikke gjør så mange ganger i løpet av et liv så da må vi jo ta i litt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar