onsdag 25. november 2009

Gladmeldinger og mer post fra Norge!!

Åååh, deiiiilig med en rolig morgen!! Jeg begynner ikke på jobb før 12.00 og siden jeg skjeldent klarer å sove lengre enn til 9. så har jeg veldig god tid før jeg må ta bussen til jobb...herlig!

Det skjer ikke så veldig mye her for tiden, dagene går med til jobbing og trening for det meste. Jeg har som mål å delta på halvmaraton her i mars så det går i jogging og enda mer jogging og litt styrketrening. Formen er blitt betraktelig bedre, men den kan absolutt bli bedre til mars så det er bare å stå på og holde på den gode treningsrutinen jeg har nå. Det er jo ikke akkurat noe problem å ha tid til det akkurat, det eneste jeg må i løpet av en dag er å gå på jobb noen timer. Resten av tiden kan jeg bruke til hva jeg vil. Så dette er absolutt som en lang deilig ferie... :)

Akkurat nå er mye av hodet mitt hjemme i Norge etter at jeg fikk beskjed om at Chia, min gode venn fra tiden i Sogndal ligger i koma etter kraftig føling forrige helg. I går fikk vi endelig gode nyheter om at tilstanden til Chia er bedre enn først antatt og at han i dag blir flyttet fra Haukeland til Ullevål sykehus. Den beskjeden gjorde veldig veldig godt!!Jeg blir nesten rørt av å gå inn på Chia`s profil på Facebook, hele profilen er fylt med hilsner fra venner og familie. Det er rart hvor mye den boka kan brukes til. Familien bruker også boka til å informere Chia`s venner om hva som skjer, noe som er veldig veldig positivt for gud bedre så frustrerende det er å sitte her i USA akkurat nå. Jeg får plutselig virkelig føle på avstanden. Men jeg veit jo at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til for Chia om jeg sitte her eller der. Håpe kan man gjøre hvor som helst.

De siste dagene har altså vært veldig positive med positive meldinger om Chia OG 2 (!!) brev fra Norge på EN dag!!Da var det nesten litt julaften her igjen altså...utrooolig hvor mye noen biter papir med litt skrift på kan gjøre med humøret altså!!Så tusen takk til tantegullet mitt Daniel for nydelig kort og bilde og til Frank for koselig brev og nydelige postkort med motiver fra norsk natur. Er det noe jeg savner her nede så er det norsk natur ja!Her er verken fjell, fjord eller noe som ligner en gang...!:) Men det er vel ikke lov å klage så lenge solen skinner og gradestokken viser 20-25 varmegrader.... Neiiiida, jeg mobber ikke dere hjemme i Norge i det hele tatt tenk!!:) PS: Reiser til New York om 8 dager!!!!

Make every day worth remember!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar