lørdag 14. november 2009

"Oh my God, I thought you were Kelly Osbourne!"

I dag nyter jeg siste fridagen etter en litt hard uke på jobb. Jeg stortrives stort sett her i Orlando, men det er jo naturlig at humøret går litt opp og ned og av og til melder hjemlengselen seg litt. Det har den nok gjort denne uken ja. Men jeg overlever det for i går fikk jeg en stor deilig pakke av mamma med en million Toro suppeposer, makrell i tomat, leverpostei, kokesjokolade og det beste av alt: kaviar!!! Jeg har savnet kaviar på knekkebrød siden jeg forlot gamlelandet. Så den pakken kom virkelig i grevens tid etter at jeg hadde en kjip dag på jobb torsdag. Kundene var vanskelige og lite samarbeidsvillige, folk på jobb var store i kjeften og noen ville ha det morro på min bekostning. Det var ikke helt dagen for det for å si det pent. Betingelsen for at noe skal være morro er jo at begge parter ser humoren i det og jeg såg ikke det snev av humor i å bli driti loddrett ut. Mulig det er noe i veien med humoren min, men sånt finner jeg ikke morsomt.
Så etter en hard dag på jobb så kom gaven fra mamma veldig godt med, jeg gråt av lykke mens jeg trakk ut den ene suppeposen etter den andre. Når jeg kom til kaviaren sverger jeg på at jeg kunne høre et englekor i det fjerne. I dag har jeg spist kaviar og leverpostei til frokost og betasuppe til lunsj. Lykke!! TUSEN TAKK MAMMA, du er verdens aller beste mamma!!

I går var vi en gjeng som reiste til Florida Mall, et gedigent kjøpesenter rett ved siden av her. Vi tuslet gjennom butikkene og var innom de faste stedene som Victoria Secret, H&M, MAC, Sephora, Forever 21, Bare Minerals (ID make-up butikken) og Charlotte Russe. Jeg fikk også endelig kommet meg inn på tebutikken Teavana og kjøpt meg kvalitetste. Teen er formet som små baller som man legger i koppen og etter 3-4 minutter bretter den seg ut til en blomst og det smaker veldig veldig godt!Fancy greier..:) Heidi viste meg også Godiva hvor jeg nå er medlem. Det var ikke akkurat vanskelig å overtale meg heller, Godiva er en butikk hvor de selger gourmetsjokolade og som medlem får man en gratis bit hver måned!Jeg liker sånne medlemskap!:)
Hjemme i Norge har jeg fått høre flere ganger at jeg ligner på den ene og den andre, men den personen jeg har hørt mest at jeg ligner på er altså Kelly Osbourne. Jeg har jo sett dama og ja, jeg kan se visse likhetstrekk, men da jeg kom inn på MAC i går syns jeg det tok litt av. Jeg gikk gjennom butikken mot kassa for å betale for noe og plutselig tar hun ene dama som jobber i butikken meg i armen og sier: "Oh my god, I seriously had to turn my head twice when you got in to the store. I was shore that you were Kelly Osbourne from Dancing with the stars." Herregud da kvinnemenneske. Så lik er jeg pokker meg ikke! Jeg takket nå bare, men herregud så flau jeg ble.

Nå skal jeg komme meg opp av sofaen hvor jeg har sittet plantet siden trening og tusle meg til UPS kontoret for å poste en pakke til en viss liten prinsesse som har bursdag om to uker. Etterpå blir det vel å sløve ved badebassenget eller noe og i kveld skal jeg lage middag til Christina, Heidi og Aine. Det står nok ikke Toro på menyen, de posene er hellige...i steden skal de få pesto marinert kylling og Jack Daniels marinert kylling, ris og salat!Gled dere jenter for det gjør jeg!:)

1 kommentar:

  1. Hehe, eg tenkjer to ting når eg les dette her:
    1. Ååå, eg og vil på shopping?
    2. Who the **** er den der Kelly? Eg har funne det ut i ettertid, og eg er glad du er Ingeborg og ikkje henne. Håpar du fortset å ha det fint, heimlengt er sikkert berre sunt - og send gjerne ein butikk og tida til å besøka den i min veg...

    SvarSlett